aanvulling - Reisverslag uit Vijayawada, India van Annemiek en Marita Leupen - WaarBenJij.nu aanvulling - Reisverslag uit Vijayawada, India van Annemiek en Marita Leupen - WaarBenJij.nu

aanvulling

Door: Marita

Blijf op de hoogte en volg Annemiek en Marita

20 Oktober 2014 | India, Vijayawada

Zoals je op de foto's ziet hebben we allemaal henna op een voet en op een hand. Heel kunstig aangebracht door 2 meisjes in Tulip Garden. Het wordt heel dik opgebracht en na een uurtje kan het eraf en staat er een iets minder duidelijke versie op je huid! Blijft ongeveer 2 weken zitten.
Ook zie je een schilderij van het logo van Bakker Out uit Ouderkerk. Bakker Out is ook in Tulip Garden geweest en iemand vond het logo zo mooi dat hij er een schilderij van heeft gemaakt...!

• 20 Oktober 2014 - 14:12

Janny:

Whow, dat ziet er mooi uit! Zou er zo een tatoeage (op mijn voet) van willen hebben. ;-)
    Maar als jullie terug komen zal er vast nog wel wat van te zien zijn. Veel plezier allemaal.

• 21 Oktober 2014 - 11:09

Fam Klerks:

Hallo luitjes.

Bakker out was ook ooit de bakker in Hazerswoude alleen deze was met een D. Dat doet heel wat minder zeer dan tatoe Bob uit Rotterdam neem ik aan.
    Ziet er mooi uit nou geniet nog even het is nu niks om in Ned te zijn zware storm en veel regen opkomst.
    Tot donderdag.