Vervolg van vandaag - Reisverslag uit Vijayawada, India van Annemiek en Marita Leupen - WaarBenJij.nu Vervolg van vandaag - Reisverslag uit Vijayawada, India van Annemiek en Marita Leupen - WaarBenJij.nu

Vervolg van vandaag

Door: Marita

Blijf op de hoogte en volg Annemiek en Marita

14 Oktober 2014 | India, Vijayawada

Daar ben ik weer.
Vandaag is Annemiek jarig en dat heeft ze geweten. Wij hebben haar bij het ontbijt verrast met slingers en wat kleine cadeautjes en een kaart van haar vader. Daarna naar beneden waar alle kinderen zich op het plein verzameld hadden om Miek toe te zingen. Ze mocht daarbij in het midden op een feest stoel gaan zitten. Daarna kreeg ze ook nog bloemen, een kaart en een heel mooie punjabjurk! Zo lief allemaal. Al die zingende kinderen voor mijn dochter: het gaf wel even een slikmoment voor mij. Daarna zijn we naar een schoonheidsspecialiste geweest die Monique een nieuwe manier van epileren heeft geleerd: met een draadje. Wij zijn allemaal onder 'het draadje' geweest en zien er nu mooi uit voor het feest van vanmiddag. Want om 15.00 uur gaan we de kinderen verblijden met cupcakes en wafels (Miek, Monique en Judith zijn die nu aan het bakken), een zonnebril en een lekker vruchtensapje. Ook Margreet komt nog even langs. Ondertussen zijn hier 2 mannen heel druk met het in elkaar zetten van de muskietenhorren. Het muskietengaas komt ook uit de sponsorpot. Er komt ook een schilder om hier de boel een fris likje verf te geven (ook sponsorpot). Van de week gaan we ook nog naar Tulip Garden: dan kunnen we daar ook de nieuwe ramen zien. Maar we gaan nog meer doen van al het geld, maar dat horen jullie verderop in dit blog.
Oja: hier schudden ze heel subtiel met hun hoofd als ze ja bedoelen. Dat is wel even wennen hoor... :-)
Tot het volgende verslag maar weer! Groetjes uit warm India

• 14 Oktober 2014 - 10:43

Er:

Van harte gefeliciteerd dames. Maak er samen met al die kinderen een mooi feest van of misschien hebben jullie dat al gedaan.
    Wij proosten vanavond wel op Annemiek, al duurt dat hier nog zeker 12 uur.

• 14 Oktober 2014 - 10:43

Er:

Wij proosten vanavond wel op Annemiek, al duurt dat hier nog zeker 12 uur.

• 14 Oktober 2014 - 10:44

Yvonne Heesbeen:

Hallo Annemiek, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag, ook namens Ad natuurlijk.
    We blijven jou volgen op deze site. Heel veel plezier en een fijne dag. Groetjes Ad en Yvonne

• 14 Oktober 2014 - 10:54

Annemiek En Marita Leupen:

Vergeet niet het verslag deel 1 van vandaag :-) Zie hiervoor

• 14 Oktober 2014 - 15:45

Kees:

Maar even 2 uurtjes vrijgenomen. Om de verjaardag van Miek te vieren natuurlijk. Deze verhalen word je wel stil van en die foto's die jullie stuurden zijn helemaal geweldig. Geniet er van.

• 14 Oktober 2014 - 19:00

Carin En Fred:

Hieperdepiep HOERA. Lieve Miek, van harte gefeliciteerd en nog vele vele mooie jaren.

Wat een mooie dag, toegezongen worden door zoveel prachtige kinderen!! Dat zal je je hele leven bij blijven. Geniet ervan!!! Zal een prachtig feest worden met taartjes en een kadootje voor de kinderen!!!

En dames geniet van het heerlijke weer, de herfst heeft hier toegeslagen.