Het is zover! - Reisverslag uit Duivendrecht, Nederland van Annemiek en Marita Leupen - WaarBenJij.nu Het is zover! - Reisverslag uit Duivendrecht, Nederland van Annemiek en Marita Leupen - WaarBenJij.nu

Het is zover!

Door: Marita

Blijf op de hoogte en volg Annemiek en Marita

09 Oktober 2014 | Nederland, Duivendrecht

Het is zover!!! Vandaag vertrek! De koffers zijn gepakt en gewogen. De handbagage staat klaar en nu wachten... Om 12.30 komt Sabine (ze is vrij vandaag) en brengt mij samen met Kees naar Schiphol. Daar treffen we Annemiek en Johan die Nicole hebben meegenomen en de delegatie uit Ouderkerk: Ronald, Monique en Judith. Dan begint het gedag zeggen en eerlijk is eerlijk: dat ga ik even lastig vinden... Annemiek heeft ons gisteren al ingecheckt en onze wensen voor de maaltijden kenbaar gemaakt. Het ziet er goed uit! Ook met de aangeboden films hoeven wij ons niet te vervelen.
We vertrekken om 15.30 en komen om 24.00 uur plaatselijke tijd in Dubai aan. Daar vertrekken we om 3.40 weer om naar Hyderabad te gaan. Daar komen we om 8.50 aan (in India is het 3,5 uur later). Daar staat Joseph met nog een chauffeur op ons te wachten om ons naar Vijayawada te brengen (5 uur rijden). Dus zo tegen de middag morgen jullie tijd, zijn we daar! Gek idee!
Dus voor nu zeg ik: tot in India!

• 09 Oktober 2014 - 10:49

Esther:

Ik wens jullie een zeer voorspoedige reis !
    Ik hoop dat jullie net zo zullen genieten van India als ik dat ooit gedaan heb !
    Een.land met grote tegenstellingen , maar ondanks dat zeer kleur"rijk".
    Stiekem ben ik een beetje jaloers ;-)
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen/ ervaringen en kijk er naar uit.
    Veel suc6 met het project. X Es

• 09 Oktober 2014 - 11:17

Kees:

Nou het is inderdaad een hele onderneming, het nodige heen en weer gedrentel, waar is dit en waar is dat . . . .Straks keert de rust hier weer, tenminste . . . .natuurlijk wel een jankende poes die het vrouwtje mist en een chagrijnige baas die zijn meisje mist. dat wordt nog wat. In ieder geval wenst deze achterblijver uit Duivendrecht de reizigers heel veel plezier in India, een goede reis, heel veel indrukken, en toch ook vooral een behouden thuiskomst ook al is dat nog even in de toekomst op 25-10. Dus ga lekker genieten en kom veilig thuis. Liefs Kees.

• 09 Oktober 2014 - 22:48

Carin En Fred:

Hebben net gezien dat jullie na vier rondjes in de "wachtruimte"om 22.42 uur geland zijn in Dubai. Het eerste deel is achter de rug. We wensen jullie een fijne voortzetting van de reis.
    Voor de chagerijnige baas is er altijd opvang boven/onder het kanaal of naast of onder de arena. Dat geldt ook voor onze achterbuurman.
    Meiden geniet ervan!!!
    Veel liefs van ons

• 10 Oktober 2014 - 10:46

Willy:

We komen jullie bijna in de lucht tegen! Vandaag is onze laatste etappe op de fiets. Wij wensen jullie vanuit Sri Lanka enorm veel plezier en dat jullie maar een schat aan bijzondere ervaringen mee terug mogen nemen!!

• 10 Oktober 2014 - 14:43

Fannie:

Hoi Annemiek,
    He verdorie, ik had je nog een fijne reis willen wensen, maar ik ben dus te laat. Bij deze dan: veel plezier en heel stoer dat je dit aan het doen bent.
    Groetjes Fannie

• 11 Oktober 2014 - 10:29

Pieter Jongkind:

Goeie vlucht en reis gehad?