De eerste bestellingen en aankopen - Reisverslag uit Duivendrecht, Nederland van Annemiek en Marita Leupen - WaarBenJij.nu De eerste bestellingen en aankopen - Reisverslag uit Duivendrecht, Nederland van Annemiek en Marita Leupen - WaarBenJij.nu

De eerste bestellingen en aankopen

Door: Marita

Blijf op de hoogte en volg Annemiek en Marita

29 September 2014 | Nederland, Duivendrecht

Dankzij de vele, mooie en lieve bijdragen hebben wij al een flink deel van het bedrag op de rekening van Stichting Derde Wereld Hulp kunnen overmaken.
Margreet heeft hiervoor al muskietennetten voor Asha Jyothi en nieuwe ramen voor Tulip Garden kunnen bestellen! Als het goed is zijn de netten en de ramen er wanneer wij er zijn en kunnen we het geheel op de gevoelige plaat vastleggen zodat jullie ook kunnen zien waar het geld heen is gegaan. En het mooie is: het geld is nog niet op en er komt nog meer!!!
Daarnaast zijn er door ons al inkopen gedaan om de kinderen te kunnen vermaken. Denk aan het spel Uno, aanwijswoordenboeken, een boekje met een verhaal gelardeerd met dierengeluiden, toverkrasblokken, kortom zaken die je niet zo makkelijk in India koopt maar waar de kinderen vast en zeker veel plezier aan beleven. Je moet je bedenken dat in Asha Jyothi ook kinderen wonen met een heel laag ontwikkelingsniveau.
Vrijdag komen we bij elkaar om de laatste puntjes op de i te zetten en we weten dan ook vast wat het totaalbedrag is wat iedereen heeft 'ingezameld' voor India. We zijn heel benieuwd!
Nog maar een 'dikke' week en dan gaan we..... Wat gaat de tijd toch snel!

• 29 September 2014 - 12:12

Judith Diederen:

Het gaat snel. Voor we het weten zitten we al in India met al die kindjes om ons heen en in een totaal andere wereld.

Het wordt een geweldige reis om nooit te vergeten. We gaan er wat moois van maken met z'n 5'en :)

• 29 September 2014 - 14:44

Corrie En Pieter:

Lieve mensen,

We wensen jullie een heel goede reis en verheugen ons op het verslag van jullie belevenissen.

• 29 September 2014 - 17:17

Kees Klomp:

Hoi Marita & Annemiek!

Heel veel succes in India. Ik ben aangemeld voor de nieuwsbrief, want ik blijf graag op de hoogte.

Kees

• 29 September 2014 - 20:09

José Haen:

Goede reis. Blijf jullie volgen.

• 29 September 2014 - 20:22

Janny:

Natuurlijk heb ik mij aangemeld, want ik wil niets missen van jullie mooie missie!